poniedziałek, 11 czerwca 2012

Nabijanie klimatyzacji i zakupy

Dzisiaj w końcu udało mi się znaleźć warsztat gdzie bez umawiania się mogłem nabić klimę i odgrzybić (przez ozonowanie) - koszt 200zł. Ze względu na to, że pracuje jako kierowca umówienie się na jakiś termin graniczy z cudem, o wolnej chwili dowiaduję się w ostatniej chwili.
Zrobiłem też "małe" zakupy:

W skład zestawu wchodzi:
 *wahacz poprzeczny tył lewy i prawy (Lemforder) - 324zł/szt
 *łącznik stabilizatora tył lewy i prawy (Lemforder) - 87zł/szt
 *przegub kulowy z pierścieniem rozprężnym lewa i prawa (Lemforder) - 123zł/szt
 *tarcza hamulcowa (brembo) - 238zł/szt
 *klocki hamulcowe tył - 109zł
 *szczęki hamulcowe - 83zł
 *pasta do tłoczków - 6zł/szt
 *klucz dynamometryczny - 92zł/szt
 *interfejs - 100zł (czekam na dostawe)
 Łączna kwota zakupów to 2134zł + 200zł nabicie klimy.

 Jutro wolne więc będę walczył z tylnym zawieszeniem.

2 komentarze:

  1. Raz na jakiś czas warto o to zadbać, oczywiście najczęściej raz w roku. Ozonowanie sprawdza się super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama klimatyzacja jest bardzo ważna i ja jestem również zdania, że dobrze jest o nią dbać we właściwy sposób. W każdym razie ja bardzo często korzystam z usług firmy https://klimatyzacja-srem.pl/ gdyż warto moim zdaniem jest dbać o klimatyzację.

    OdpowiedzUsuń