wtorek, 13 marca 2012

Apteczka i wymiana oleju

W dniu dzisiejszym na swoim miejscu w końcu zagościła apteczka.


Została też zrobiona wymiana oleju na Mobil1 10W40 oraz skasowany oilservice i inspekcja. Na zdjęciach stary i nowy filtr oleju (Mann). W pudełku z filtrem były również 3 O-ringi i podkładka miedziana na korek spustowy oleju.


Przy wymianie niestety wyszło że mam do wymiany 2 łączniki stabilizatora (prawy i lewy). Temat z mechanikiem obgadany i wpadną Lemfordery.
A jak w sobotę pogoda pozwoli będzie wymiana płynu chłodniczego i zakupionej już dawno temu rurki od układu chłodzenia http://bmwe39525tds.blogspot...cz2.html.

5 komentarzy:

  1. witam kolege
    Jak auto sprawuje sie na 10w40? na forum tluka sie o to ze ma byc 5w30
    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj,
    z samochodem do dzisiaj dnia jest wszystko ok.
    Olej po raz kolejny został wymieniony na 10W40.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam pytanko jeszcze, czy masz moze zdjecie gdzie znajduje sie czujnik temp swiec zarowych ten od dde?
    nie wiem ktory odpiac bo mam problem z odpalaniem na cieplym silniku. pozdr

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety tutaj nie pomogę. U mnie auto bez problemu odpala czy to na zimnym, czy to na ciepłym.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy artykuł. Jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń