czwartek, 5 lipca 2012

Rejestracja

W końcu po pół roku od kupna samochodu udałem się na przerejestrowanie do wydziału komunikacji w Starostwie Otwockim.
Na wizytę umówiłem się telefonicznie* poprzedniego dnia. Takie rozwiązanie było dobrym posunięciem, bo ludzi było dużo, a więc musiałbym tam spędzić kilka godzin. Po załatwieniu formalności i zapłaceniu 184,50zł stałem się posiadaczem nowych tablic rejestracyjnych zaczynających się na WOT i "miękkiego" dowodu rej. Twardy do odbioru za miesiąc lub trochę wcześniej po informacji sms'em.
Z wydziału komunikacji udałem się do PZU zrobić aneks do umowy obowiązkowego ubezpieczenia OC. Cała zabawa z urzędem i PZU zajęła mi równo 1 godzinę (1,5 godz. razem z dojazdem do Otwocka i powrotem).

Po rejestracji na auto wpadły ramki forumowe www.bmw5er.pl, a które to zakupione były dawno temu (http://bmwe39525tds.blog...jnych.html)



* Tel. do Otwockiego wydziału komunikacji: 22 778 13 33.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz